TRMilitary

Tam Bağımsız Türkiye için Yerli Savunma Sanayii
Zaman: 26 May 2017, 16:11

Tüm zamanlar UTC+03:00


Loading


Yeni başlık gönder  Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Guam B-52H
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2016, 10:25 
Çevrimdışı
Üye

Kayıt: 11 Ağu 2012, 23:39
Mesajlar: 148
Yaş:
B-52H kalkıştan hemen sonra düşmüş, mürettebat yara almadan kurtulmuş.

http://www.nbcnews.com/news/us-news/air ... se-n576526

http://www.milliyet.com.tr/abd-nin-bomb ... efault.htm

Resim


Başa dön
   
 Mesaj Başlığı: Re: Guam B-52H
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2016, 17:58 
Çevrimdışı
Süvariler

Kayıt: 11 Haz 2014, 13:36
Mesajlar: 735
Yaş:
Nasıl kurtulmuşlar? Bu uçakta Acil durumlarda hızlı terk etmeyi sağlayan bir sisttem mi var? Yoksa tamamen şans mı?


Başa dön
   
 Mesaj Başlığı: Re: Guam B-52H
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2016, 18:27 
Çevrimiçi
Akıncılar

Kayıt: 07 Eyl 2015, 18:03
Mesajlar: 1774
Yaş:
Alıntı:
Nasıl kurtulmuşlar? Bu uçakta Acil durumlarda hızlı terk etmeyi sağlayan bir sisttem mi var? Yoksa tamamen şans mı?
Aborted take-off dedikleri kalkisin iptal edilmesi durumu var. Ucak pisten teker kesmeden kalkis iptal edildigi icin pist icinde duramamis, pist disina cikmis. Ekip acil cikis kapilarindan ucagi terk etmis. Yuksek irtifada bu olay olsaydi ne olurdu? B-52'lerde pilotlar ve gorev personeli ejection seat uzerinde oturuyorlar. Acil durumlarda yuksek irtifalarda atlama sanslari var. Asagidaki diagram guzel acikliyor:

Resim


Başa dön
   
 Mesaj Başlığı: Re: Guam B-52H
MesajGönderilme zamanı: 20 May 2016, 01:12 
Çevrimdışı
Süvariler

Kayıt: 11 Haz 2014, 13:36
Mesajlar: 735
Yaş:
Alıntı:
Alıntı:
Nasıl kurtulmuşlar? Bu uçakta Acil durumlarda hızlı terk etmeyi sağlayan bir sisttem mi var? Yoksa tamamen şans mı?
Aborted take-off dedikleri kalkisin iptal edilmesi durumu var. Ucak pisten teker kesmeden kalkis iptal edildigi icin pist icinde duramamis, pist disina cikmis. Ekip acil cikis kapilarindan ucagi terk etmis. Yuksek irtifada bu olay olsaydi ne olurdu? B-52'lerde pilotlar ve gorev personeli ejection seat uzerinde oturuyorlar. Acil durumlarda yuksek irtifalarda atlama sanslari var. Asagidaki diagram guzel acikliyor:

Resim
Çok teşekkürler üstad


Başa dön
   
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder  Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC+03:00


Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma dosya ekleri gönderemezsiniz

Geçiş yap:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye